Sunday, April 21, 2013

Little Zombie(7)

Gift of the Spider


Ich denke, ich spinne...... ;-)

....mir mal mein eigenes Netz.

Letztes Wochenende dachte ich noch, ich wäre fertig mit der Base. So kann man sich täuschen. Im Laufe der Woche kam mir doch noch eine Idee, die ich versucht habe umzusetzen.

I think I spider...... ;-)

....me my own net.

Last weekend, I still thought I was done with the base. So you can be fooled. During this week yet another idea came to me that I've been trying to implement.




Nach einigen Fehlversuchen habe ich dann doch etwas Zustande gebracht. Der Maßstab ist allerdings 1 zu immer noch zu groß, aber das ist für das erste Mal für mich eigentlich OK.

Das nächste Bild zeigt das Netz während des Aufbaus, die anderen zeigen das Netz nach dem Einbau in die Base.

After several failed attempts I then brought it finished. The scale is however, 1 to still to large, but that's for me actually OK for the first time.

The next picture shows the network during construction, the others show the network after installation in the base.

Net under Construction
Implemented in the base(1)

Implemented in the base(2)

Implemented in the base(3)

Implemented in the base(4)

Implemented in the base(5)

Jetzt brauche ich noch etwas Unterstützung von euch. Ich habe die neue Google+ Kommentarfunktion zur Zeit eingeschaltet. Ich möchte damit die Vor- und Nachteile in der Praxis herausfinden. Also scheut euch nicht, mir hier oder auf Google+ einen Kommentar zu hinterlassen. Danke schon mal im Voraus.

Now I need some support from you. I turned on the new Google+ comment function at the time. I want it to find out the advantages and disadvantages in practice. So do not be shy to leave me a comment here or on Google+. Thank you in advance.


Here you can find the other posts / Hier findet ihr die anderen Posts




With this in mind....




6 comments:

  1. I've just seen it on my phone when I was in Normandy (hehe!) better on the computer!
    that's a really good idea and the result is perfect : I like a lot !

    ReplyDelete
  2. Sam Wise in the Normandy! WOW. Hope you have a good time there and a good weather. I'm happy that you like it.
    Regards
    Bruno

    ReplyDelete
  3. That really finishes this off. Gorgeous work on this spiderweb.

    ReplyDelete